Tuesday, January 4, 2011

Silap beli la pulak

xselesa rasanya pakai tudung 2...

warna mmg cntik...

time memula pakai cm da ok...

kali ke 2 pakai rasa xbest...

pendek ngat la pulak tudung 2...

even menutup tp keselesaan 2 agak kureng...

huhuhu cm kerugian la plak....

biasa pakai yg besar sket....

alih2 terbeli yg agak pendek...

hadoii...bekenan kaler 2 punya psl dh xpeduli dh tudung 2 pendek ke labuh ke...

hmmm..... patutla time pakai smlm sy diperhatikan... mesti smua org pelik tgk sy pakai tudung 2... huhuhu nk wt cm ne... dh terbeli... xpakai kang rugi plak... nk bg kt org terasa syg....

moral of the story next time 2 tgk betul2... jgn pakai redah je amik tudung.....bila xngam tau plak nk merungut...


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan