Saturday, March 26, 2011

Bila belon naik harga


~Adakah belon ini? Ohh tidakkk......

Ini pun bukan..... belon yang saya maksudkan ialah jeng jeng jengggg
(bajet cam orang nak tau je kan?)
-

-

-

-

-





Inilah belon yang saya maksudkan... tiket balik cuti bln 5 tak beli lagi..harga melonjak naik sudah... dah try survey harga ke 3 airlines 2... tabung ayam saya ad baper sen je ni... wuuuu nak kelik naik sampan la pulok... huk3...


Erk..naik belon ni sampai umah tak? hik3.... 





Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan