Wednesday, January 21, 2015

Lukis pulak dah..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni sepatutnya ada pemantauan. Sebut ja pemantauan confirm memang gabra.. taktau la nak control camna perasaan tu. Nama je dah masuk 7tahun mengajar tapi hmmmm…

Saat dan masa berlalu tapi takda pemantauan pun.. selamat? Belum selamat sebab pegawai pemantau tu akan datang bila-bila masa je.. just be prepared.

Tadi sepatutnya dalam kelas tahun 1 ada aktiviti mewarna. Semangat la pepagi buta p office nak fotostat.. sekali mesin foostat rosak daaa..adehhh nak tak nak kena guna manual la.. camna? Lukis la..

Tengok lukisan sendiri pun nak gelak.

Tu pun ada murid kata lawa.


Taktau tang mana lawanya. Ahaks!!

Upload ni pun tergelak-gelak dah..haha

:.. Kena belajar melukis dengan cikgu seni pulak lepas ni.. haihhh… 

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan