Saturday, November 9, 2013

2013 Dah Nak Habis

Assalamualaikum.. salam sejahtera..

Baru berkesempatan menjenguk dan menjengah blog yang dah usang. Memang sangat tak sempat… maklumlah cikgu yang sekarang ni bukan macam dulu… banyak hal-hal ofis nak kena setel selain dari mengajar.

Alhamdulillah dah hampir sampai ke penghujung tahun 2013.. rasa macam baru je masuk kelas bebel-bebel tau-tau dah nak habis tahun.. bebel-bebel pun students sayang tau.. kuikuikui..dah mula nak memerasankan diri sendiri.

Start minggu ni sampai la minggu depan memang sibuk dengan aktiviti akhir tahun.. macam-macam nak kena buat.. repot panitia la…jamuan akhir tahun la.. hari anugerah cemerlang la.. fiufiufiufiu..rasa tak cukup tanah nak lari.. heh! Tapi Ticer bukan jadi orang hebat pun.. AJK kecil-kecilan je.. tu pun dah ok.. ye la nak belajar ni mesti dari bawah.. kalau terus bermula dari atas kan susah jadinya..

Takde mende pun nak cerita.. tapi jari dah gatal nak menaip so baca je la apa yang ada ye.. best ke tak best ke buat-buat macam best jugak ye.. ;)


:.. Dan….tak sedar anakanda Ticer sudah masuk setahun 2 bulan ++… dah besar dan lasak.. Alhamdulillah syukur.. J

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan