Friday, November 4, 2011

Semua mende dia nak cerita.. hai la Ticer

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Esok pagi insyaAllah akan pulang ke desa tercinta... nak sambut raya korban... Alhamdulillah dapat cuti extra... bukan saja-saja nak ambil cuti lebih tapi perlu menguruskan beberapa hal peribadi.. Jom la beraya kat Kedah.. sangat best dan meriah.. J kat pantai timur pun best jugak.. kat tempat lain biasa-biasa je kot.. bukan Ticer yang cakap okeh.. kawan Ticer yang cakap... kalau salah mintak maap yer.. 

Minggu ni genap sebulan Ticer di Kuala Selangor.. surrounding yang tak terlalu sesak buat Ticer rasa tenang.. sesak tu cuma time awal pagi dan petang la.. normal la kan..orang pegi dan balik keja..

Kat sekolah ni students panggil Ticer ustazah.. rasa nak pengsan la jugak... kekadang panggil al-muallimatun.. rasa sweet plak... cewah.. tak pe la.. panggil je la apapun asalkan maksudnya sama..

Fenomena Najwa Latif menular di sekolah ni.. setiap kelas yang Ticer singgah mesti ada lirik lagu ni.. kekadang siap menyanyi lagi.. Yang tak tahan tu pelajar laki pun sama naik.. adeiii.... boleh tahan penangan Cinta Muka Buku ni ehh... nak marah pun tak sampai hati.. Cuma bagi warning sket la.. cewah warning konon...

Dah dapat tugas baru untuk tahun depan.. gulp! Cuak nih.. serius.. tapi tak pe la.. dalam proses belajar kan... kalau tak terima tak tau... harap-harap dapat buat yang terbaik la nanti..

:.. Nak tido dah.. sok pagi nak gerak awal balik Kedah.. jom.. Selamat Hari Raya Aidil Adha... 

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

3 geng suka bebel:

Daddylicious said...

lagu sedang popular biasala...:)

Ca Ezah said...

ticer baru pindah skola baru ea? wah~ mesti ada sikit kezutan kan? hehe..perubahan la.. :)

bagus la kalau diorang ustazah..mesti lagi hormat.. :)

Unknown said...

baa~ CAK!!

sgt geli dgr bdk2 nyanyi lagu tu.. haha

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan