Tuesday, November 2, 2010

aku selalu berfikir..bila berfikir aku makin keliru

terfikir
berfikir
memikir
pemikir


yeahh itu la aku

semalaman aku xtido

terfikirkan sesuatu yg agak berat bg aku

efeknya hingga hari ni..

dtg sekolah dgn otk yg berkecamuk

penuh tanda tanya

persoalan besar memenuhi segenap ruang jiwa

n persoalan 2 berlalu tanpa jwpn yg nyata

beberapa kali terjaga dr tido...

rasa ketenangan itu direnggut serta merta

justeru aku menghidupkan malam2 aku dgn memohon bantuan dr-Nya

bila dtg sekolah....masih lg mood yg sama

kekeliruan

n seolahnya tiada perasaan..

inikah ujian yg perlu aku hadapi dlm idup aku?

penat
letih
pening

sebolehnya aku nk menghindar diri dr mslh mcm ni

namun aku akur dgn aturan yg dh dietapkan Tuhan....

aku perlu lebih kuat

n aku rasa aku mampu.....

kalau aku xmampu masakan ujian ini terjadi pd diri aku...

wan soidah... bertabahlah... kuatlah... anda mampu...

walaupun rasa nafasmu terlalu sukar utk dihembus namun kau mesti cuba

lepaskan segala keluhan...keluh kesahmu pada-Nya

kerna hanya Dia yg memahamimu n xkn pernah sekalipun meninggalkan Mu...
(dlm xsedar aku menangis....)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan