Tuesday, November 23, 2010

bercuti- stop blogging

lm xupdate blog...

kt kg line lam mim ba ba sket

so agk terhad nk mengupdate blog...

hmm... ape nk citer nih..?

aku dh blk n berada d kg sehari sblm raya aji..

berani gila lari blk...

xtau la apa tindakan yg akn kena kt aku...

aku wat cm 2 bersebab gak la even xkn ada org yg akn fhm sbb musabab ni...

org xberada di tmpt kita so xkn fhm la...

hmm...


raya aji? my mom paling hepi sbb? ank2 blk beraya... pastu mcm2 la my mom wat.. bygkn kalau aku xda sapa nk tolong? mmg ank2 laki dia bleh tolong tp mesti kejap je. ye la dorang pn nk kuar g beraya jgk...

ya...mmg org xkn fhm situasi cm ni... tp xpela.. aku redha je apa yg nk kena kt aku next year...

pertukaran negeri? huh penat kepilkan surat doktor tp xdpt pindah pn...
ingt my mom saja2 wat2 sakit ke? tp xpe la... dh ok dh dr kesedihan... aku anggap je la rezeki aku masih di sana... n org sana masih perlukan aku utk mendidik ank2 mereka even aku slalu wat perangai..ngeee

next week insyaAllah akn menuju ke kelantan... mama nk wat rawatan lg... harap2 mama sembuh spt selalu... xsenang aku tgk mama selalu xsihat... ank2 blk dia ok... ank2 xde dia xok... aku yg jauh ni la runsing... nk blk selalu xdpt... kkdg saja2 je paksa adik2 blk,..sian gak kt dorang... huhuhu...

okeh kt sini je kot... ciau..


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan