Thursday, November 4, 2010

nk blk..xsabar

nk kelik...

dop sabar lagi...

:D

loghat mn la aku pakai nih...

np nk blk?

haha jupe ustajah mama n ustat baba la...

tp...

ada gak org dok ingat aku nk jupe ehem2...

haha... mn de la...

family come first...

well kena tukar tiket cz coti dibekukan...

huhuhuhuhuhu

xleh blk beraya ngn family

aku nk blk berguru ngn mama nih

kt sini kemahiran memasak terbatas

xberminat utk masak disini

xtau la np

time kt mktb dl bleh ja masak2

time kt sini xnk plak

bleh kira baper kali aku msk

2 pn benda simple n ringkas...

np nk blajar msk?

ye la 2 je yg aku suka

menjahit mmg dh xsuka dh

nk bljr wat nasi daging mama aku

nyam nyam

ns kerabu? insyaAllah bleh dh... yakin jer ckp...

haha...


bljr ngn my mom sng

semua resepi ringkas n padat...

sng nk ingt....

ada yg sudi nk mkn x nti?

my famili of course la...

dorang xcerewet alhamdulillah

mungkin perut dh terdidik ngn masakan simple je kot

maklum je la membesar di kalangan org bekerjaya cm mama n baba aku...

:)

xsabarnye nk masuk kelas memasak mama nih...

:)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

1 geng suka bebel:

diriku said...

he2..nt cuti blh la blk..

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan