Monday, November 1, 2010

cunnyehhh

:) senyummmmm

pg td aku berjalan terkedek2 (ye la 2) ke skolah...

alih2 ada bebudak tgk aku...

dgr gak la bisik2 halus dorang 2

"teacherkah 2?" aku kerut dahi..apsal lak xkenai aku ni...

"np kamu ni?" aku pn tanya la.. dorang senyum2.. ishh pelik ngat nih...

"Teacher cntik ari ni.." hahaha geli perut aku dgr... aku senyum je la

"ek? mekaseh.." senyum2 je dorang berlalu dr aku...

pastu ada lg student lain... 2 3 kali pndg aku.. kompius lak...

"Teacher..cantik la..." alahai... malu la pulak...

senyum n ucp thanks...

cun melecun sgt ke ari ni...

siap 2 3 kali tertoleh2 bila aku lalu...

haha.... ntah la ank2 ni...

;) sesekali nk bergaya apa salahnya

tp termalu pn ada sbb bebudak puji lebih2 ngat...

:) mgkin aku jarang2 pakai bj nih pastu ditmbh ngn tudung yg begitu ceria warnanya (tq 2 my friend sbb pilihkan tudung nih)

:)
:)
:)
bkn niat nk meminta pujian dr org pn.. cuma sekadar memakai apa yg dh ada dlm koleksi aku... :)
kecantikan itu anugerah Ilahi...syukur alhamdulillah.. :)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

diriku said...

he2..sekali sekala pakai cantik2 ok je..

Akunyer said...

diriku: ye btul2.. tp tiap kali tercantik sket bebudak pandang pelik ngat.. malu aa.. hihi

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan