Saturday, October 30, 2010

sabtu

Baru blk dr KK..
Hohoho tiap2 mgu g kk
gila kaya
haha
g kk td ada hal sket
xtau jln ngat...
redah ikut sedap ja
smpi la d 1 borneo
kagum jap rasanya
sbb? aku bleh meredah kesesakan lalulintas ngn keta manual..
selalu 2 hentam bwk auto jak..
kagum kagum
haha


smpi kt 1 borneo nk melayan muvi
tp muvi yg dikehendaki lewat sgt
so cancel la jp
berlegar2 kt situ g masuk men game jp..
haha gila x?
pas boring g masuk kedai mainan...
cm nk terrrrrbeli scrabble..
tp tgk harga humang aihh mahai la pulok
duit cucuk sket ja...
xbleh2....
terrrrrpandang kedai baju...
adehhh dh menggaru dh...
ringan je kaki melangkah ke situ...
belek punya belek tepandang baju kaler ala hijau turqoise
test market dl jp
eh santek plak ngn eden,,,
ngeee ape lg grab la...
byr then ciau...
jln2 lg...
then terjumpa booth tudung
br teringat baju utk majlis anugerah cemerlang xde lg tudung...
so cari punya cari ada...
habis lg rm23 pas tawar menawar

kruk kruk..
lapar...
turun lak
menuju ke mc d
oder spicy chicken mcdelxe sbb blackpepper spicy chic mcdeluxe xde
mkn lbh kurang then ank cegu bitau nk tgk muvi (eh pehal tetiba ada watak ank cegu lak ni)
ya aku jadi bebi sitter ari ni...
kene jaga ank beliau sbb beliau ada kelas
2 sbb leh rembat keta dia 2
:D

menapak blk ke tingkat 2... beli tiket the rise of mummy
selalu cm ni... lain yg nk lain yg dpt
citer xde la sebest the mummy n mummy return
citer kelakar la..
cuma watak mummy 2 lmbt sgt kluarnya...
hmm... tp berjaya gelak jugak la..
elok habis kuar g cari surau..
yaAllah surau pn ssh nk cari..
mcm tmpt terbuang ja
pnt aku cr...
pas solat cegu 2 mesej aku kata dia dh habis kelas..

melajukan kereta utk amik dia..sekali xjumpa jln kuar dr parking bwh tanah 1 borneo
rasa nk jerit rupanya salah belok.. haha sengal tul aku
melajukan lg kereta
keadaan jln agak sesak..
mula nk panik la ni
tp cuba kwl la
at last smpi jugak....

elok smpi je kt tmpt blajar cegu 2 terus aku kuar dr tmpt pemandu
haha nmpk sgt aku xnk bwk
segan aa bila tn keta 2 ada..
borak punya borak at last smpi jugak ke umah...

merah gilak mata aku dek keletihan..
nk tido dlm keta sian cegu 2...
xde teman borak2..
dh la perjalanan jauh
ank dia mmg dh selamat la tido

hari ni hari paling best..sbb aku ada keyakinan utk bwk keta manual cm 2..
selalu 2 mmg agak kecut...
so pasni xde masalah lg la... :)

penat... nk tido...
baju n tudung yg dibeli.. :)



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan