Thursday, October 21, 2010

Kejohanan Bola Sepak antara Rumah Sukan

Semalam setel sudah sukan sekolah fasa 1.. kemenangan berpihak pd rumah biru.. mmg xnafikan la team 2 mmg hebat... percaturan n perancangan yg dorang susun mmg menjadi.. :) penat gak aku menjerit memberi arahan kt team aku (umah kuning)... dpt la naib juara... kira ok la 2 kn... 

Fasa ke-2 lak acara pdg.. yg 2 dlm 2 mgu lg kot xsilap... xingt tarikh la pulak bila sukannya.. bz sket la aku on that day.. mana nk uruskan gerai, nk uruskan peserta, nk jd penyokong lg... hmm target? xnk la target menang besar... nti kalah plak.. haha.. tp harap2 peserta dpt tigkatkn prestasi n memberikan kemenangan pd rumah sukan mereka.. :)

Seharian dipadang aku berjaya tanning muka ni... 2 tona lak 2.. cerah n xbaper nk cerah.. kalau acara pdg nti xtau la cmna keadaan aku.. pakai helmet full face la.. haha biarlah org nk gelak pn.. :p






Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan