Monday, October 11, 2010

Shopping sakan weekend lepas!

Masuk bookstore dh giler dh...

Amik bau dl... bau buku..

G jenjalan dr 1 section ke section yg len

Tadaaa dh jumpa...

byk lak pilihan nih...


Menggaru jp kpla...

Mn 1 pilihan di hati....

Habiburahman mmg dlm tgn..org len dh lama dh beli buku dia..aku br nk membeli..

Ilham hamdani dlm tgn jgk

Buku karya ustaz emran ahmad jgk dlm tgn...

Byr harga dlm rm60++.. 2 pn pas diskaun

Pastu kwn lak masuk dlm kedai buku...

Ngikut dia sekali lg...

Dlm hati "Habis la aku...ada yg kuar duit lg ni.."

Aku dh kata...mmg grab 1 buku lg... 2 pn pas melilau kt dlm 2

Dpt jugak buku burhan sodiq yg selama ni aku cari..

Kira2 blk semua aku blnje dlm rm70++.. :)

Ok la 2 kn? dr menghabiskan duit mmbeli brg yg xberfaedah baik aku beli buku...

Pastu mula pk...let say ujung thn ni dpt pindah wahh byk buku nk kene usung ni

Nk bg kt org? owh tidak sama sekali... kene start cari kotak dr skrg...

Kalau xdpt pindah pn xkisah la..buku2 yg ada mmg nk kene masukkan dlm kotak pn..

Dh mcm kedai buku dh bilik aku ni ha.. :D ahaks!!


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan