Wednesday, October 13, 2010

Pra- Olahraga

Ari ni ari ke 3 latihan sukan

Maka ari ke 3 jugak jd udang bakar..

Pns menyengat smpi ke tulang.. :)

Ari ni g pdg pakai bj kurung

Haha.. melopong bebudak

Malas nk bertukar baju....

Lg pun pas latihan 2 nk ziarah bekas cegu sekolah sini yg kehilangan isteri beliau..

2 yg pki bj kurung...

Hmm... aku penat... penat sbb aku sorang terpaksa conduct team aku 2

Aku cuba la.. bkn xcuba

Bebudak ni nakal sgt ngn aku...

Garang la cm ne pn.. pndi la dorang bg aku gelak blk..

Adehh sabar je la...

muka cm dh kehitaman sedikit

xpe la.. boleh cerahkan blk even amik masa

apepun kepenatan itu terasa sgt bila terpaksa conduct sorang2...

memujuk ati sendiri jugak sbb penah handle 2 team bola baling berseorangan...

yeahh... ayuh




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan