Tuesday, October 5, 2010

Panasnya

Semalam pns giler....

Ari ni pn terasa bahangnya

Maka.....kesihatan aku sket sbyk terganggu...

Xlarat nk bgn dh petang semalam...

Berkurung dlm bilik je

Mmg xsedar apa yg berlaku langsung...

Member sms pn aku xsedar lngsung... hebat tol penangan sakit nih

Huhuhu....penatnya terasa sbb melawan sakit yg dtg

Kalau ari ni xujan maka akn bertambah2 la sakit ni....

Xtau apa petua nk ilangkan sakit ni....

Xnk la terlalu begantung pd ubat...

Nk lwn sendiri... tp kekadang 2 kalah jgk...

Hmm.... kengkawan suh blk rehat...

Tp blk pn sama jer... pns jugak...umah 2 panasnya pelik...

Memaksa diri bgn je pg td..

Rasa selekeh je dtg keje pg ni...

Jp lg nk kene bejalan kt pns lak utk ke kelas...

Huhuhu..... bertahanlah duhai diri.....

Bertabahlah....

Time2 sakit cenggini mula la teringat  jari jemari yg best kt kepala ni..

Sapa la willing nk memicitnyer......

:(



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan