Tuesday, October 26, 2010

Exam Mode

Selasa-Khamis
 Final Sem Exam

Debar jgk cegu nih
Cmna la ank2 2

Harap2 berguna la pengajaran selama ni
Jgnla ada yg wat silap lagi
Jgnla ada yg lupa apa yg diajar...
Berharap sgt dorang mampu wat yg terbaekk

Xde kelas... boring sgt
Broadband lak wat pasal
Xde coverage
Ni br ok
Nk on9 pn cm buhsan tp on9 jgk la

haha
ntah ape2

Br setel wat soklan sivik utk thn 6
Punya la lama
Harap2 jugak ank2 thn 6 xlupa subjek elektif 2
Aku wat sesimple mungkin
Mls nk bebankan otk dorang ngn soklan bombastik aku.

~~~ All the best 2 all of u..~~


credit 2 Mr.Google

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan