Wednesday, October 6, 2010

Sukan Olahraga DI akhir tahun...

Awl2 pg td lg da kene cabut undi...

Sekali aku tgk umah ijau dh dicabut...

Addicted sungguh aku ngn ijo nih....

Redha je la..

Smbil pejam mata aku cabut je kaler yg ada dlm kotak 2

Sekali....ehh kuning plak...darah kesatria nih...cewah

Pastu dh bising2 dh dlm bilik guru...sapa nk jd coach...

Aku ni disuruhnya reka step kawad..

Wahh aku lg sanggup train atlet dr kawad...

Hmm... sini terbalik sket...kalau disemenannjng ari sukan 2 di wat awl thn

Tp sini akhir thn...

Hmm makanya bermula la aktiviti menghitamkan diri... :D

Last year itam legam..teruk seh.. blk kg smua org tekejut... itam giler...

Kalau itam seluruh muka xpe la...

Ni itam separuh je

Kat area mata putih sbb aku pki spek n bertutup ngn topi..

Ni mula la nk memikir cm na nk selamatkan kulit ni.

Xkn nk train bebudak pakai payung plak..

Ayu sgt la plak...

Bkn cara aku 2...


-

-
-

-


-

-
-

Kul 12 jap lg ada taklimat psl program ni..aku telepas dr jd MC... sib baik.. :D moga mata n kepala aku dpt memberi fokus sepenuhnya ttg program yg bakal dijalankan... 

Hmm bleh la lepas gian melatih bebudak bersukan ni... awl thn ari 2 xjadi pertandingan bola baling... lama dh xbelasak di padang nih... :) hmm.... harap2 stamina masih ok... xpancit... :D

Go Yellow!!
credit 2 mr.google


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan