Sunday, October 3, 2010

Layan MAGIKA



Smlm kuar ke KK

Pastu tolong sorang cekgu jaga ank dia sbb dia ada kelas kul 9-4 ptg

Lepak d CP smpi penat

Sib baik dh biasa kt cp so tau la ke mana nk pergi

Org 1st masuk KFC utk breakfast..haha bygkn punye awl aku lepak situ

Dia ofer keta dia supaya sng aku nk jenjalan..tp aku tolak sbb keta dia manual.. aku dh lama xbwk keta manual...so otk da karat sket...

Ank cekgu 2 request nk main game kt pusat hiburan famili...

Aku ikut je la.. masuk situ memeningkan kepala sbb lagu mmg kuat... bingit..aku xsuka kebisingan yg begitu tp gagahkan diri sbb ank cekgu 2 nk sgt main...

10.45 g bli tiket magika... layan kn je la.. nk tgk sket filem muzikal sentuhan KRU 2

12.10- Magika ditayangkn... byk watak dlm 2
~ Pak pandir n Andeh
~Mahsuri
~ Hang tuah n da geng (bleh plak ckp kedah pd hal dorang org melaka..mentang2 la ada hang terus jd kedah..ceh)
~Bwg putih bwg merah
~Org minyak
~Awang kenit
~Badang (hero)
~Nenek kebayan
~Putri Gunung Ledang yg dh kerepot
~ Naga Tasik Cini

Emm... tp apa yg aku tgk xmenepati citarasa aku.. xtau la np.. upset gak sbb aku expect laen.. mgkin xbest kot lakonan diana danielle.. even citer 2 kelakar n org laen ketawa berdekah2 tp aku.....xrasa kelakar pn.. apapun grafik dia mmg hbt.. aku tabik springg la kt KRU nih... hrp ada lagi la filem2 yg ketengahkan sistem grafik hbt cm ni... apapun aku support citer kluaran Malaysia... biar seteruk mana pn aku akn tgk dl la... aku akn ketepikan pendapat negatif org laen dl... bila dh tgk aku sndiri decide citer 2 ok ke x...

Utk fiem ni aku bg 3 bintang utk lakonan (xbest diana danielle belakon jahatnya)

~~ada konsert gempak astro plak..dpt la intai2 zahid n stacy nyanyi..sungguh xsuka konsert....bising tp terpaksa lepak jgk kt situ menantikan cekgu 2 abis kelas..

~blk umah letih giler....~~~


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan