Thursday, November 11, 2010

Workshop

2 ari lepas kwn aku called...

Ajak aku g workshop penulisan novel kt kl

Bersungguh2 dia ajk aku memandangkan aku mmg minat menulis

Dr sekolah lg ada ja cerita yg aku tls...

Cuma xdipublishkan je...

That time mn tau nk hantar ke mana...

Bila pk2 blk y not aku cuba kn...

Leh baiki gaya penulisan aku

n kalau rezeki berpihak pd aku mungkin leh wat side income

nk mengharap gaji skrg ni bkn cukup ngat...

duit byk guna utk membayar itu ini n bg kt famili sket...

saving pn ciput ja ni...

cm ne nk kawen nih? (oops apehal masuk bab ni lak nih)

n disyaratkan utk aku tulis 3 chapter...

wahhh berat rasanya nk menulis 2...

sbb kekadang xde idea...

blur je memanjang...

3 chapter..mende nk goreng ni?

nk sgt attend workshop 2..

FOC 2... mn nk dpt skrg ni...

kebizian melanda skrg ni xtau la smpt ke x

kena bg sempat jgk la....

caiyok3....


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

1 geng suka bebel:

diriku said...

waa..bagus2..gud luck k =]

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan