Tuesday, November 9, 2010

alhamdulillah dh setel

Sabtu n ahad: Pesta Ria PIBG...
Serentak ngn pestaria ni ada kejohanan olahraga jugak...


Bkn student je semangat... cegu2 pn semangat... ibu bapa pn semangat..maka jadila bermangat2.. ihiks...

Aku rasa aku la cegu yg sanggup lari keliling padang semata2 nk bg semangat kt atlit... xkira dh panas ka.. itam ka..melompat2 ka yg penting ank2 dpt semngat... :D hah bila pk2 blk malu gak aa.. tp bedal je la.. hik3...

Keje sukan semua dh setel... keje len plak dtg... td br siap bg markah.. adehh.. esok kena bg rekod persekolahan pelajar plak... :) smpi ke malam la aku kerja ni... huhu bdn ni dh letih... rasa nk g ngurut ja... xsabarnya nk blk semenanjung...nk g salun... cewah...

Nk letak gmbr byk2 malas lak... yg ni 1 dh la... :)

go yellow!! ho yeahh


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan