Wednesday, December 8, 2010

mama sy dh jeling2...senyum2... :D

adoii.... sy sudah disinggahi gosip2 panas...

mama pn senyum2 n usik2 

haha...

ada sekali 2 tgk WHI psl baju pengantin... mama ckp kt baba 
"K.long kena la tgk rncgn ni sbb masa dia dh nk smpi" duhhh merah padam muka aku..
tp masih bleh jwb la... "ala sj2 tgk baju elyana 2...bombastik sgt" 
skrg ni asal aku tgk rncgn berkaitan 2 mesti kena usik.. mama aku pn hepi je... nk dpt menantu ke mama ni? hak3.... sabar ehh mama.... bila smpi masa n ketika pasti ank mama yg ni akn bwk menantu utk mama... :)

*wink wink*
(cian mama n baba..kengkawan dorang smua dh dpt cucu...ngeee)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan