Sunday, December 19, 2010

jln2 pegi kenduri

Ari ni ada 4 buah kenduri...

tp g 3 buah umah ja...

yg ke 4 2 terlupa plak... hohoho... maapla kwn...byk ngat smpi terlupa kenduri kamu...

memula 2 g umah kwn ustjh.... bila dh jumpa kwn2 ni biasa la byk menda nk sembang...

mula la kwn2 ustjh jeling2 aku.. hah dh tau dh soklan keramat apa yg nk ditanya...

"hah ank dara sorang ni bila lg?" ustjh senyum je...
"yg 2 kena tanya dia sndiri la" haha... aku gelak2 je la smbil jwb
"kena tanya mama jgk sbb mama yg nk sponsor nti" wahh suka plak kwn2 ustjh ni... 

dah dah... aku n ustajah mtk diri... ada lg kenduri laen.. dok situ smpi ke sudah dok usik aku.. adehhh

nxt station lak umah ex-jiran aku.. dia pindah ke pendang.. ank dia 2 sm sekolah ngn aku.. cuma muda setahun la... da kawen da.. fuhhh puas aku doa dlm ati jgn la ada soklan lg yg pelik2.. xtau dh nk kona cm na.. selamat.... soklan bekisar ttg kerja aku... bila nk blk?dh dpt tukar ke blm? semua suh sabar.. ye la.. sabar dh la ni... kalau xsabar rasaya dh x g sn dh.. :)

lastly ke umah member ustat plak... actually member ustat ustajah... aku mmg xda selera lgsung nk jamah... setiap umah kenduri aku g xmkn nasi pn.. adoii tekak xspoting plak..

pastu terus bwk ustat g klinik.. dia xsihat..demam.. aku x bg ikut g kenduri tp nk ikut jgk... pas amik ubt n telan ubt dia dh ok sket... dh leh g surau n mkn... risau aku.. xpenah2 ustat baba xsihat lama2 cm ni... penangan ank dia (i ler 2) nk blk s'wak kot.. selalu ustajah yg akn xsihat... kali ni ustat plak... huhu..

:)

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan