Monday, December 27, 2010

kenapa?

ari ni dh 27 disember....

lg 4 hari hbs sudah thn 2010....

 yg 2 thn masihi...

tahun hijri dh lama dh masuk thn baru...

skrg ni dh 21 muharam dh pn...

bkn nk becrita sgt pasal thn baru ni...

cuma terasa masa begitu cpt berlalu... 

n bermula la perangai aku yg pelik2 ni

perangai xmo blk sana...

td pn check tiket tup2 xde plak dlm emel...

sj ja wat alasan kata xleh blk pd hal leh ja mtk pihak air asia send semula tiket 2...

smpi je sana (merapok) amik masa plak nk ilangkn homesick ni...

thn dpn thn ketiga aku berkhidmat di bumi kenyalang... n harapnya pengesahan jawatan yg aku apply 2 dpt la disahkan..

kengkawan yg kt semenanjung ni semua dh sah jawatan aku je blm... huhu...

np ntah cenggini jdnya...
hrp semuanya bejalan lncar pd thn dpn...

emmm...kemungkinan besar aku masih memikul tanggungjwb utk mengajar english thn 6

br je nk lepaskn kepenatan stlh bertungkus lumus thn ni...

bkn xnk ngajar thn 6 dh...sebolehnya nk rileks setahun.... nk ajar kelas yg biasa2 je dl...

pastu xnk jd guru kelas dh... penat... tmbh2 guru kelas thn 6... berterabur je aku rasa...

sib baik la ank2 dh besar so boleh jgk dorang tolong2 aku sket...

serius mmg xcukup tgn... rasa cm da serik... tp kalau pihak sekolah pilih aku jgk makanya perlu ikhlaskan diri menerima tanggungjwb yg diberikan...

erk...rasa xnk blk....tp kena blk jgk... tolonglah ikhlaskan diri kamu wahai sang empunya diri... :/


~~ knp perlu blk sn? xleh ke wat pengajaran secara interaktif..pakai webcam je.. cewah~~~





Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan