Sunday, December 12, 2010

aku sudah..hohoho

ari ni n semalam g kursus praperkahwinan... hohoho...punya la xda keja sepanjang cuti ni...

dpt la  2 org kwn baru... yg sorang 2 dtg ngn tunang dia.. n yg sorang lg 2 dtg sorang2... 
so sama2 la kami berjalan ke sana ke mari ber2.. 

peserta lbh kurang 70org lbh... n yg paling tua pn dlm 30 an la kot.. yg len smua muda trang tang-tang
dorang pn sm ngn aku aa... xda keje nk wat so amik la kursus siap2... 
mn de lucah2 pn cm kwn aku ckp... ok ja pn... fasi pn ok... xda la bosan ngat...

td sesi last ada ujian... soklan basic ja... ingt blk time aku bljr kt skolah dl... syukur la masih ingt... :)..ada member2 dlm 2 tanya jwpn aku tlg gak la bitau.. xsalah pn kn...lg pn ujian 2 dibenarkan meniru n berbincang.. haha... 2 yg best..ngeee

letih gila... lega dh pasni kalau smpi seru xpyh dh kalut2 nk p kursus sbb aku dh p... :) mama aku pn senyum ja td.. maklum je la ank dia dh p kursus... so selamatla aku dr soklan mama ttg bila nk p kursus ni... 

:) ciau.. :)

p/s ralat sgt sbb xdpt attend majlis kwn aku ari ni... ampun yaa....


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

Cahaya~Petunjuk said...

uih...ada ujian plak eh la ni....ehe..(^_^)

Akunyer said...

nurul: yeap...tp ujian 2 sng ja.. cewah

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan