Wednesday, December 29, 2010

rasa xbest

hmmm.... xbest..

xsedap ati...

xhepi

pendek kata semua benda xbest la sy rasa ari ni...

nk citer kt sp yer?

kalau ada  someone yg sudi tadah telinga pn sy  xtau nk citer cm ne....

hmmm...lg pn xtau apa sbb rasa xbest...

td kluar g cari brg pn cpt2 je..

then terus blk...

brg yg xjumpa 2 biar je..

selalu 2 selagi xjumpa brg yg dikehendaki selagi 2 la sy cuba cari..

tp td pas setelkan hal penting..terus blk...

n bekurung dlm blk...

np ntah rasa xbest je skrg ni...

2 3 menjak ni asyik rasa xbest je...

2 yg dok wt perangai ntah ape2 2...

perangai yg sy pk memeningkn org sekeliling...

rasa mcm sumthing will happen... :(

xtau nk wt apa dh ni......


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan