Tuesday, December 28, 2010

so sorry...let me explain

bgn pg ni belek enset ada call masuk n sms...

nmpk sgt la aku xsedar mende mlm td

t'tido dek kemengantukan yg amt sgt

memula 2 tahan jgk mata.... dh kalau tgk tv pn mcm tv tgk aku je baik aku masuk blk n tido...

smpi ustajah pn dh bebel2 sbb menahan mata sgt...

masuk blk rasa cm xngntuk... rasa je la...

bila dh letak je kpla trus ilang...

awl giler tido mlm td..

dlm kul 10 lbh

bkn sj2 nk mendiamkn diri mcm status aku dlm fb n entri aku kt blog sblm ni...

mngkin ayt aku xcukup lengkap kot... huhu besa la nk cpt...


emm 2 someone... so sori yer... xda niat sj2 nk diamkn diri...

xda niat nk risaukan awk...

xda niat nk wat perangai ntah ape2 2

cuma mlm td sy betul2 ngntuk

cm kena ubt tido je lagaknya...

tido pn dlm terang... xtutup lmpu.. kononnye xnk tido lg..

last2 selamat jugak la...

sori sgt2...


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan