Saturday, December 25, 2010

Aku dibius.............

Aku dibius cinta? hmm no comment yg 2... tp yg aku nk citer psl ni...aku dibius virus.... virus pe dia lak ni? 
1) virus ngada2 xmo blk s'wak
2) virus jerawat manis... adoiii time2 nk blk sn la mcm2 jd kt aku

virus yg ke 2 merisaukan sket... hoho dh lm xnaek jerawat byk cm ni.. cm nk pakai topeng otromen ja ni... xmo jmpa sapa2... tp tepaksa kuar jumpa org jgk kalau ustajah ajk temankan dia g umah sedara/ kenduri.. hukhukhuk...  

ustajah dh bwk jumpa doktor... tp cm xmo baik ja pn.. hohoho xpe la biar je la dl... dlm hal ni my ustajah lg risau dr tuan bdn (tp risau gak oo... muka clean tetiba ada spotlight) 

erk... cm ne nk wt eh? haha padah gatal tgn g try produk kecantikan.. kn muka dh comot... hamik la..pdn muka den.. huhuhu.... dh la skolah nk bukak dh... hadoii keyakinan kekurangan sikit la bila dh ada perisa tmbhn kt muka ni... sabar je la... sabar la sabar la... nti2 ilang la 2... huhu sbnrnya dh ngs dh tgk muka sndiri ni... huhu sedih ngat aihhh....

~~Stress gila~~


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan