Thursday, December 16, 2010

nk wat pesen cm ne lg nih

Kain byk 

Kain brunei ada

Kain beli kt nilai pn ada

hoho

smlm konon nk g upah tailor 

tp xjd dek krn kekonpiusan melanda

xtau nk bikin bj cm ne lg dh

bj kurung dh byk

kurung pahang mmg byk

kebaya dh xminat

kurung moden pn leh kata byk gak la

jubah? of cos la ada..smpi xterpakai

bj kurung kedah? hmm cm menarik ja kn...

br ada sepasang dlm koleksi ni...

mini jubah? lm tol xwat...hmmm rasa menarik pndgn je nih

mula la nk belek2 majalah... hihi...

emm... kalau ustajah mama dia suh wat bj kurung ja...
tp xmo la semua sama je...

xpn tanya tailor je la... pening ngat nk pk nih... 

nk pesen best2 tp nk design sndiri hampeh je...

ahaaa lm xmendesign bj sndiri....

even lukisan teruk gila tp tailor leh fhm tuuu

ngeee

perasan lak aku ni ha...

jp lg mula la episod aku g ukur jln utk jpe tailor...

hrp2 2 dpt la pesen yg best2... :)

asalkan semuanya menutup aurat... :) ye dak?


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan