Friday, December 24, 2010

member kawen maa

Smlm aku p majlis kawen Siham member maahad dl... smpt sekelas ngn dia kejap je time form 6 b4 aku sambung bljr kt t'ganu then kl...

makin cntik lak dia... cuma berisi sket..cewah... pndi je komen org..
dia xcam aku.. wahh berubah sgt ke muka aku ni... np kengkawan len leh kenal aku lg..
hoho... puas dia mtk maaf sbb xdpt cam aku.. xkisah pn... hubbynye org klntn... cm penah tgk.. tp xtau kt ner... sungguh la tgi hubby pn.siham 2... 

jumpa ustazah2 maahad... time besalam 2 xmo lps tgn aku... puas dok cr nm aku... besa la nm unik sket... ingt lg rupanya dorang kt aku... terharu giler.. cewah... ustat2 pn jumpa jgk tp tersegan plak nk menegurnye... lgpn dorang tgh mkn so rasa xmanis la dok kacau dorang time 2..

smlm jd reunion kecil-kecilan. jumpa  2 3 org kwn... aduii rindunya pd maahad menyengat saat 2... smua dtg ngn hubby masing2.. hohoho spt besa ada la soklan cepu perak kt aku.. sengih je la smbil angkat2 kening.. mls nk jwb.. member yg sorang 2 ank dh nk masuk darjah 2.. hoho gila awl dia kawen.. ye la jodoh masing2 kn... sapa kita nk mempersoalkan bab 2 kn?

rasa berat sgt kaki nk melngkh blk.. ye la dpt sembang2 ngn kengkawan... 2 blm lg kwn2 yg betul2 rapat ngn aku ada skali.. kalau x mesti smpi ke petang la aku dok melepak situ... smlm blk awl sket sbb mama awl2 lg dh pesan supaya blk awl... heee dia dh fhm sgt perangai ank dia yg sorang ni.. kalau bleh bercakap mmg la xberenti... ;)

tahniah 2 siham n hubby.. moga kebahagian mengiringi kalian hingga hujung nyawa...



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan