Wednesday, December 22, 2010

habiskan masa dgn hero

smlm g penang... last minute planning je 2..

mama n baba xikut....

just me n my hero..

btolak dlm kul 10 kot kalau xsilap...

smpi penang dlm kul 12.. lewat sket sbb benti lama kt r&r

pusing2 dl... ssh gak nk tgk sana sini sbb aku yg drive...

sian kt adik hero 2 ha..ngadu tgn sakit.. cewah.. alasan je 2.. pd hal sj nkmembuli aku..

xpe la..lynkn je la.. jnji dia nk ikut dh cukup baik...

benti kt tepi pantai jp... lyn semangkuk ABC, air kelapa n rojak buah...

rasa cm nk guling2 je ats pasir 2.. serius lama gila x g pntai.. sgtla syuke bila dpt amik angin tpi pntai...

then saja membazirkan duit masuk tropical spice garden...

sampai je kt situ dh bau rempah... adik hero dh toleh2 kt aku

mesti dlm ati dok tertanya2 "betul ke x kak aku ni nk lyn tmpt cm ni nih?" aku wt deek je...

terus langkah kaki...byr duit.. sekali masuk rm14 per head.. dgn selamba kuarkan duit.. mcm duit byk je aku ni... hohoho... 

penat gila jln dlm 2.. dh la pakai hi heel sungguh xsesuai... hohoho... tp dpt jugak mmbkr kalori.. cewah... kalau ikut 2 adik aku nk jln pusing2 lg...tp dek kerana keselesaan aku yg xbaper nk best (sbb pki hi heel) so adik hero akur ngn kata2 aku... :D 

pastu konon nk g lyn air terjun aa... poyo jer.. baju xbwk ada ati nk g berendam... ngee... tp rezeki xdo la.. ramai lak org...tgk je la air sedang terjun 2... huhuhu... terer btul adik aku jln kt penang ni.. cewah puji plak...

then g pntai... nk men air.. dh xleh tahan dh... aku sorang2 la dok dlm air 2.. adik aku selamba dok tepi pantai smbil lyn sms.. hampeh... sib bek mo amik gmbr aku jgk... hehe.. ilang jp kebosanan aku... haii kalau ada bwk bj lebih ni mmg dh slmt dh aku kt dlm air 2... menahan sabar je la... 

cukup time g solat kt masjid terapung... nmpk sgt la dh lama x g penang smpi xsedar masjid lama dh berganti dgn yg baru.. lebih luas... emm tp kebersihan tandasnya kurang memuaskan... hmm..spatutnya kene sediakan selipar... meremang gak aa nk masuk toilet xpki slipar.. :( time nk g solat 2 jumpa dr.rozmey..dr.rozmey yg mn? alaa yg wat produk slim 2... jus diet mate 5 2.. dpt la tgk dia secara live..  ehh pehal wt iklan plak nih... dok wat promosi mende nih? ngeee

pastu plan nk g padang kota.. lyn pasembur kt sn... tp my mom called n suh g umah kazen kt byn lepas... plan berubah n kami terus menuju ke sana... jam gila teruk... seb bek la adik hero yg bwk keta... so aku kt sblh leh la merilekskan diri smbil lyn lagu.. cewah... smpi umah kazen dh dekat nk mgrib la... dpt jugak men ngn ank dia.. haha 2 yg best... pastu baba lak called.. suh blk cepat... hohoho plan berubah lg... asalnya nk tido sana n g pesta penang mlm td.. abg2 sepupu semua available... alih2 kena batalkan plak... pas solat terus begegas blk...

smpi dlm kul 9.30 mlm... penat gak aa tp puas ati... lps penang nk p mn plak eh? kazens ajk g cameron hghland tp xtau la dpt g ke x coz nk kena g amik adik hero yg bongsu 2 kt klntn plak... xpe2... xleh g cuti yg ni aku plan cuti bln 3 plak.. xpn cuti bln 6..xpn cuti thn baru cina.. haha.. kopak duit den... silap ari bln mencakar lg tabung aym aku....

;)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan