Tuesday, July 20, 2010

Lamanya....

Salam... jari2 tembam aku menari2 lagi atas keyboard ni... aku skrg berada dlm blik double deluxe di hotel purnama limbang... perjalanan hari ni dirasakan terlalu jauh dek kerana kesesakan n terpaksa berbaris panjang utk menaiki feri... kalau diikutkan tmpt ni dekat je tp disebabkan terpaksa melintasi sungai yg besar n luas dgn feri maka masa yg singkat itu terpaksa dipanjangkan...

Perjalanan hari ni aku xtau kenapa lama sgt... smpi dh tahap menahan kelaparan yg teramat sgt... sepanjang berbaris ambil turn utk naik feri ada la beberapa org yg nyata bkn rakyat sini agak kurang beradab... hmm selamba je potong baris... kalau ikut 2 semua nk cepat tp kena la bersabar... ntahlah...mgkin itu perangai dorang bila nmpk kereta n plat number yg bukan dr negara dorang ada kt dlm negeri dorang. Budi bahasa budaya kita... agaknya benda 2 xpenting kot.. :)

Xpelah... benda dh jadi...apa yg buruk jadikan sempadan... yg baik haruslah diteladani... arghhh penat sudah..mau rileks2 dl.. ciau.. :)
Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan