Thursday, July 29, 2010

Syukurlah... TP.....


taken from mr.google
2 a.m. last nite : finished checking my english paper... 


result?: thank God everything OK... even though there were 5 students did not get the good mark...

BM n rojak2 section: br td aku pulangkan blk kertas jawapan dorang... soalan pertama dorang tanya berapa org yg gagal n sapa yg dpt highest mark. amboiii xnyempat2 lak... aku berdebar lak time nk jwb.. owh apakah?? apsal aku yg berdebar pd hal bkn aku yg nk exam?? ngeee br aku rasa mcm mana perasaan cikgu2 thn 6.. last year aku rileks jer..wat2 mcm xtau jer..haaa amik ko thn ni aku lak pusing kepala pk psl ank2 didik ni...hmm... so far aku puas ati tp aku ckp kt dorang aku masih belum puas ati lg dgn prestasi dorang... tamakkah? bkn nk tamak tp aku harap sgt dorang dpt usaha dgn lebih gigih... 

Last nite jgk aku ada mesej kwn aku mtk exchange questions paper dr negeri dorang n harap2 dpt la tolong students kesayangan aku skor utk upsr yg bakal menjelang xlama lg... duiii... gabra lak bila memikirkan tgl 55 hari je lagi upsr... xtenang dh tido aku (ye ke?) 

Rasa tersentuh jgk dlm kelas td ada sorang student yg fail dh berair mata.. rasanya dia malu sbb kwn2 yg seangkatan dgn dia (pnh gagal dl) dh berjaya meluluskan diri...  aku bg semangat kt dia supaya jgn putus asa n usaha dgn lbh gigih.. aku percaya dia mampu... sbb subjek lain dia dh mmpu lulus... emo jgk aku dlm kelas td.. huhu...

Apepun selagi masa exam blm tiba aku akn tetap berusaha membantu ank2 didik kesayanganku itu.. n hrpnku mereka dpt memberikan keputusan yg cemerlang bkn shj utk sekolah tp utk diri mereka sendiri... aku tau mereka BOLEH sbb aku yakin dgn kemampuan mereka... Go! Go! dun give up....i'll always pray 4 u all!! MMuahhh


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan