Saturday, July 24, 2010

UPSR Trial


Salam... Baru semalam aku sampai blk ke Merapok slps 3 hari berkursus di Limbang... aku dpt belajar byk pasal writing skill.. byk aktiviti menarik yg dpt kita buat dlm kelas bkn sj utk pelajar yg bagus n juga pelajar yg lemah.. hmm pastu the best part dpt wt blog.. well blog yg aku ada ni pn perlu byk diperbaiki lg... cm layout ni xbest la.. so kena google lg cr layout/ design yg best2 utk dletakkan kt blog aku ni...

Next Tuesday-Thursday ada trial... seriously aku yg nervous... aku xpasti ank2 aku mcm mana... apa yg terbaik dh pn aku berikan kt dorang... skrg ni sedikit usaha dr dorang perlu utk memastikan mereka mampu n dapat menjawab soalan nti.. aku amat berharap pelajar aku dpt melakukan yg terbaik..aku bkn mahukan nama cuma aku nak mereka dpt meletakkan diri mereka antara pelajar yg terbaik n yg mendapat peluang belajar ditempat yg terbaik... tinggi sangatkah pengharapan aku ni? sekurang2nya mereka cuba n berusaha... aku tau mereka mampu... aku sentiasa mendoakan yg terbaik buat mereka.. tiada lagi rahsia yg aku sembunyikan... semua dh aku berikan pd mereka...

Soalan trial aku dh tgk last week... aku rasa ok... sbb?? aku dh pernah bg latihan dlm kelas n lebih kurang je rasanya ngn soalan trial 2... aku hrp dorang dpt buat ulangkaji n dpt menjawab dgn baik.. segalanya terserah pd mereka... inda majal inda luih... itu yg pastinya.. bkn senang nk berjaya.. perlukan usaha n pengorbanan yg begitu tinggi...

Apepun... aku doakan pelajar2 kesayangan aku dpt menjawab n melakukan yg terbaik dlm trial nti... amiin :)
Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan