Friday, July 30, 2010

Durian oh Durian

thanks mr.google
Brrp... alhamdulillah ari ni rezeki bertambah2 lak... dpt mkn durian n bubur durian... haha smpi dh xtermasuk dh dlm mulut td... sbb terlalu byk...heaven btul kt sini...  syukur... rasa bertambah keakraban antara guru2 n staf2 sekolah bila ada mkn2 mcm ni.. memula 2 pelik gak bila PK HEM ckp ada meeting... ngatkan meeting tergempar rupanya meeting mkn durian... :) seronok sgt dpt mkn free... :D bila la gamaknya turn aku nk blnja dorang... last aku blnja thn lepas bila mula dpt gaji..pastu dh xblnja lg dh.. ngat 2 nk blnja jgk..insyaAllah besday aku nti aku akn wt la jamuan sket utk dorang...

Emm... ari ni xlarat nk update apa2 la... esok2 la plak... perut dh kenyang ni otk pn mls nk berfungsi sket.. :D alhamdulillah.... kenyang smpi esok.. :D 

p/s xdpt nk upload gmbr bubur duyan yg aku klik kt skolah td .. xtau la pasal ape.. so kena berterima kasih pd mr.google jgk la ni.. ngee


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan