Tuesday, July 27, 2010

Owh tidak...

Ni aku bila dh rambang mata ngee.. 

credit 2 mr google
Uii dahsat bila makin lama aku belek2 fb... sabar je la hati ni... huhu.. bkn sbb benda2 xelok (fitnah,mengumpat or what so ever) tp aku tgk makin byk la plak orang2 giat mempromotekan brg2 mereka kt dlm 2... setakat kuih raya mungkin aku bleh pejam mata (sbb my mom yg akn setel bhgn ni). tp yang menyesakkan keadaan adalah apabila mata aku ni terpandang 1 produk yg dihasilkan dr kain yg cukup cantih..owh ni mmg problem aku.. pantang nmpk baju n kasut... syukur la kasut yg best2 xde dlm ni or dlm erti kata lain aku ignore jer if ada org dok promote kasut2 dlm ni.. apa kena ntah aku mlm ni tetiba lak bleh g tgk baju2 especially jubah moden... aduii...dh ada fesyen2 jubah 2 yg menarik minat aku tp masih lg perlu memikirkannya.. baju mmg akn sentiasa digunakan cuma kena tgk pada bajet jgk... kalau ikut rasa hati nk je aku grab 2 3 pasang... mmg alah betul aku dgn jubah2 ni... nak2 plak tgk kwn sorang 2 pakai.. cantik jer lagi la membara n meronta2 nk membeli... :( dh lama perangai gila shopping ni xde... dh tetiba dtg blk... huhu...

Patutla org kata perempuan/wanita ni mmg xleh lari dr shopping.. tp aku xde la smpi shopping till u drop :D aku akn mula mmbeli apabila aku dh mula rasa naaaak sgt kt sesuatu brg 2... ahaaa time 2 mana nk kisah ke duit.. tp bila dh beli br terfikir betapa ruginya kuarkan amount yg byk utk bersoping... aduyaii... my mom pn selalu jgk bebel bila brg yg aku beli esp kasut xdigunakan pn.. seolah2 aku beli utk wat koleksi je... pakai skali 2 then simpan... ish ish ishhh.... dahsat...

Ape2 pn i need to think wisely (bleh guna perkataan ni?) supaya aku xmenyesal dikemudian ari sbb boros... (boros ke aku? sometimes....) think n rethink then br decide... :)) orait??
Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan