Wednesday, July 21, 2010

Hari pertama

Fuhh...capek... ngalih.... ari pertama dh habis... penat jgk sbb byk berfikir... sib baik la group discussion so aku leh ngelat dr present... ngee owh aku terlalu fobia kalau bab2 nk present ni.. bak kata faizal tahir gemuruh jiwa.... encik norsarihan dh pn terbang blk ke miri... sok sesi ke 4-6 akn diambil alih oleh madam leni... td ada terserempak ngn dia di sugar bun ( yg ni ada kt sarawak jer ye. apa yg aku dpt dr sesi hari pertama ni? ermm writing is difficult unless u try... 2 yg aku dpt... sbb aku sendiri pn agak pening bila diminta brainstorming, clustering, questioning n what so ever 2 get the ideas sblm menulis... hmm... patutla bebudak kt sekolah bosan bila aku ckp nk ajr writing... demand lak 2 nk wat section B je... mentang2 la section B senang...

Esoknyer sesi What Makes A Good Piece of Writing... slot 4-6 discuss the same topic.. waaa beku la otak aku.... pepun harap aku dpt kongsi idea ngn kawan2 yg laen... n hrp2 aku dpt ngelat dr present yippi.... :))


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan