Saturday, January 22, 2011

Dpt kiriman...ting ting



Ptg smlm time tgh dok sebok2 mengoder bihun tomyam berapi kt kedai dpt 1 called...

dr courier..katanya ada brg utk sy... yippi...senyum melebar smpi telinga 2... ;)

mmg kiriman 2 sy dok tunggu pn n alhamdulillah dh dpt kt tgn ptg smlm...

time org 2 dtg antar semua mata tertumpu kt sy.. malu gak aa..cm glemer gak rasanya..hik3

pastu yg excited lebih member2 sy la.. siap suh buka kt situ jugak...hohoho..xmo aa... t smua org tau apa isi dalam 2.. cewah

sy dpt 3 benda.... sy suka sgt2.... siap kena usik ngn member lg.... hohoho mn taknya senyum je memanjang....:)

sy mmg sorang yg hepi tp dh lama sy xhepi cm ni bila dpt brg.... :)

incik awk.....thanks.... :)




Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan