Tuesday, January 4, 2011

Tugasan 2011

~cegu klas thn 2 (1st time pegang kelas thp 1)...apsal sonok plak ank2 ni bila aku masuk kelas dorang? apakah mknanya? cewah~

~guru penyelaras Tunas Kadet Remaja Sekolah- siap mention dlm miting lg persatuan 2 menerima Tuan br (i ler 2)..puas la kona2 xnk alih2 kena jgk...dgn alasan sy dh ditauliahkn sbg Leftenan Muda; sbnrnye xtau mende nk wat pn..da tgl lama dh..lyn je la~

~guru penyelaras Kelab Bola Baling merangkap jurulatih team bola baling skolah..thn ni nk latih budak dgn  memegang payung la..kononnnnn pdhal nti join bebudak maen jgk~

~jurulatih Choral Speaking skolah...gara2 last year la ni... da dpt jwtn tetap n berpencen..haishhh~

~S/usaha bbrpa jawatankuasa- jwtn yg den paling xgemar...tp terpaksa terima jgk dek kerana kekurangan guru...huhuhu....~

~guru penyelaras keceriaan...yg ni jd pemantau jer... suh bebudak je wat keje semua 2.. ahaks!~

~lain2 jwtn akn menyusul slps ini...slagi namanya ari sekolah selagi itulah xpenah lepas dr tugasan2 arian...pengkeranian pn cegu...ngajar pn cegu..cleaner, designer....hmm multi task btul..~

~thn ni insyaAllah nk improvekn mutu kerja sy.... spya lbh berkualiti n mantap...~

~akn cuba mmbntu pljr thn 6 utk skor dlm subjek english... kna tingktkn peratus plk... hmm boleh kot...thn lps boleh n thn ni msti boleh jgk! caiyok wan soidah!!~

~oh ye... thn ni merupakan thn ke 3 sy d s'wak..xsangka ye cpt ms belalu..bila sy bleh pindah ni?~


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan