Thursday, January 20, 2011

sy redah je smbil pejam mata

air best!!
Sebaldi teh susu setiap ari...serius nih...xtipu.. mmg best la ari2 ni cenggini... haha ni la air yg digunakan untuk mandi n membasuh serta berwuduk menggosok gigi n mencuci wajah nan berminyak n comot nih.... baunya amat enak... terpaksa menahan nafas je... huhuhu...terseksa jiwa raga... mandi xpe la leh redah je... nk mmbasuh 2 haa yg masalah... bkn baju mahal tp syg kain aa...  sy siap membeli 2 kotak mineral besar.... selalu 2 sekotak je.. disebabkan cm ni keadaan air kt umah terpaksa la membeli 2 kotak terus... :/
Sok pas skulah cm nk kena ngangkut je baju bajan g umah member.... terpaksa menggunakan khidmat pembantu umah jepunnya... haha... bdn pn cm xbest bila selalu kena mandi ngn air teh susu 2... haishh dugaan di rantauan sabar je la... hrpnya pihak tertentu tlg la amik berat psl hal ni... bila kata sumthing yg xenak tau plak nk melenting....

utk diri sndiri:sabar byk2.... dugaan semua 2... (ye tgh sabar la ni...kalau xsabar dh lama dh sy ngamuk....)haha sokmo nk ngamuk tp xpenah ngamuk pn... ceh


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan