Tuesday, January 25, 2011

kering kontang sudah

kuar sensorang td...

ngmbil usin... mmbyr utang piutang...

idup penuh ngn utang..haishh sgt runsing..bila kn utang ni mok hbs... SmileyCentral.com


CNY cuti smgu..member ajk g merasai cbrn ke ba'kelalan... dh lm teringin nk p...

ngtkn leh nek ngn twin oter rupanya penuh lak..so nk xnk naik hilux la ke sana... hohoho nk rasa jugak cm ne mencabar nyer jln2 kt sn....
SmileyCentral.com
ngaleh sudah.. kepenatan dek drive n mencari brg ari ni... need 2 sleep early... ciau.. :)

~~sy berjaya mengeringkan akaun bank sy dgn selambanye~~


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan