Thursday, January 27, 2011

Kekalutan sgt

wahh kiri kanan depan belakang bz...

masing2 kalut

sy pn kalut tp smpt update blog... :)

sbb ape?

gara2 nk terima lawatan dr JPN...

dorang nk pantau LINUS year 1 n 2...

huhuhuhu sy terkalut skali... sbb thn 2 kelas sy... perlu menghias apa yg patut

smlm jd spiderwoman..memanjat n melekat kt dinding... smpi bebudak yg tolong 2 risau.. cm xcaya je dorang sy leh memanjat... hohoho...

tp xsiap sepenuhnya lg... masih ada benda yg xsetel... xpe la.. sekadar yg termampu je la... usin pn xcukup je nih.. nk beli tabir lg... alas meja... bla bla bla....

ank2 ni excited plak bila tgk kelas berubah.. hohoho dorang xtau umi dorang ni bkn pndi ngt nk menghias... hentam je bleh aa....  xpuas ati lg sbb kelas masih xsepenuhnya berhias... xpe la.. sket2 la... nti2 penuh la hiasan 2.. cumanya jgn la kelas sy nti jd cm bilik pengantin plak... kuikuikui...

fiuu...perlu setelkan BBM lak nih.... nk melekat n membanyakkan bhn utk kelas... :)


SmileyCentral.com


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan