Monday, January 24, 2011

Makin sikitnya gaji sy

 Check statement td... SmileyCentral.comwahh besarnya potongan kwsp...

gaji bersih dh tinggal ciput...


terasa kesesakan lalulintas yg amt sngt kt dlm ati saat ni...

keserabutan kepala makin bertambah2...
SmileyCentral.com
haii makin bykla rambut gugur cm ni...

makin untungla org yg dok promote shampoo hair fall control dlm tv 2

thn ni mmg nk kena saving byk....

so belanja utk diri sndiri mmg sket...

sbnrnya sy xpenah xcukup belanja... alhamdulillah

tp sy selalu risau kot2 ada emergency kes yg terpaksa menggunakan uwang yg byk

huhuhu sikit sebanyak sy terasa serabut....

sy perlu mengempiskan perut dgn mkn sekadarnya sj.. (cm xbiasa je sekat perut selama ni)

huhuhu bertabahlah duhai hati.... sedikit ujian dalam perjuangan itu perlu ad...jgn patahkan semangat hanya kerana wang.... rezeki Allah ada di mana2...
SmileyCentral.com

Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

~PakKaramu~ said...

Saya sudah follow blog anda dan harap anda follow blog saya

Akunyer said...

Pakkaramu: okeh...i'll follow u..

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan