Saturday, January 8, 2011

Merlin

tq google
Mlm td lyn merlin dgn beronok2 nya...

Lama sungguh menanti cerita ini...

ingtkn season baru..

rupanya x... telemovie utk program mega movie...

emm bila la season br nk muncul kt tv nih...

sanggup 2 tahan mata yg da ngntuk semata2 nk tgk merlin...

ramai rupanya fans merlin ni eh....

np sy suka lyn crita ni?

emm ntah la... best kot... pas crt cave of the golden roses rasanya ni la crt mengarut yg leh masuk kpla... lyn xhengat... time 1st season dl xlyn ngt cz tgh wat KPLI... masa xbyk time 2 sbb assigmt tlalu byk..

minat sp dlm merlin? yg pasti bkn king uther la.... haha... suka watak merlin sbb dia terlalu sabar melayan kerenah arthur yg cm bongkak n penuh ketuanan tp cair bila ngn gwen... hbt penangan gwen 2 smpi arthur pn leh cair kn... ;) actually suka tgk mata merlin..hihihi...cantik 2 mata dia... cm mata kucing... nk cr contact lense kaler 2 la..nk try pakai..ada x mata sy berubah jd mata merlin...? ngee hadoii bleh plak smpi cm 2....

puas ati dpt lyn merlin mlm td.. hrp2 ada la season terbaru pasni....


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan