Friday, August 6, 2010

Berubah Wajah Lagi

hijau duniaku..tq google
Hmm..susah tul la nk puaskan ati sendiri... godek2 tukar plak layout bila dh jupe sumthing yg menarik tertarik n da boom.. hmm cm ni la aku... seboleh2nya mmg nk elakkan diri dr terus memandang ke arah kehijauan namun apa kn daya kehijauan itu jua la yg menangkap n mampu mendamaikan ati nurani n sanubari.. muahaha... nti kang kebek2 lagi jupe plak yg lagi santekk maka bertukar rupa lagi la profile aku... aduyaii... xpe la.. aku bkn mengganggu gugat jiran tetangga aku pn.. kn? aku terjun dlm bidang ni pn sbb kepuasan.. so aku punya suka suki la nk mekap blog aku cm na kan? nk letak eye shadow ke, blusher ke, lipstick ke... itu terpulang pd diri sendiri la.. ape yg best pd mata aku xsemestinya best pada org laen... :) dh la maleh plak nk taip banyak2.... Ni la rupa blog aku yg terbaru... ijau... :)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan