Friday, August 6, 2010

Kesabaran ada hadnya... kemarahan belum dikemuncaknya...

Aha... cm pelik je tajuk aku ari ni... sbnrnya aku ni ada benda xpuas hati pasal satu insiden nih... xtau dh nk wat cm na... thari td dh smpi tahap nk jerit dh sbb geraaaaammm sangat2... dh cm nk bertukar jd incredible hulk dh ni.. (uik??) haha... dh lama dh xmarah2 cm ni... dh lama dh xilang sabar cm ni... huhu....

gracias mr.google
Kes dia cm ni... aku ada oder 2 brg n ada mtk baba aku kirimkan sumthing from semenanjung... well aku bkn kt oversea (England, Papua New Guinea n what so ever). AKu kt srwk je ha... mmg la jauh tp xde la sejauh negara2 laen.. masih dlm mesia lg... yg aku bengang sangat 1 brg dh smpi pdhal aku oder punya la lambat.... tp 2 brg lg ni termasuklah brg yg baba aku kirimkan xsampai2 lagi.. aku leh terima kalau pakai pos biasa tp ni pos laju yg konon2nya leh smpi dlm 1-3 hari... tp skrg dh berlanjutan smpi seminggu... bila check masih kt miri... xsistematik betul la dorang ni wat keje... nk mintak abah aku pos pakai citylink/ nationwide cm xberbaloi lak... kena kuar duit byk... huhu sungguh kebengangan melanda hatiku saat ni.. ni yg cm nk nyanyi lagu bengang ni... (amik mood jap)

syukran Google
Petang semalam aku nekad called pos laju miri... aku siap bg tracking number.. dia ckp da antar ke lawas... means hari ni mesti ada.. aku pueh tgu n intai2 kt pjbt pg td xda bungkusan utk aku pn.. adoiiii rasa makin meluap2 kemarahan di dada... sib baik xde mende yg rosak disebabkan nk melepaskan amarah aku.... aku cm dh xnk caya la sistem pos laju utk ke sini (srwk).. apa2 brg yg aku nk beli biarlah aku antar ke semenanjung jer.. cpt n on time... sblm ni xde pn kejadian cm ni..kalau lwt pn mngkin sehari 2.. ni dh smpi 9 hari... manusia mana yg leh sabar (erk mungkin aku je kot yg xsabar).. huhu.. sedih pn ada... kesal pn ada... 

Nk g mmbawa diri jp.. nk merawat ati yg luka ngn POS LAJU nih.... huhu.... xmo kawan dh ngn POS LAJU... nk kawan ngn POS LEMBAB lak...


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

Unknown said...

Everybody knows that Poslaju is actually Poslembab. We, here, prefer other courier services like Skynet or Nationwide. Unlucky if you don't have them over there...
Have a nice day...

Akunyer said...

i've no choice actually.. have 2 rely on poslaju a.k.a pos lembab... huh serik sangat2

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan