Wednesday, August 11, 2010

Ku mengharapkan ramadhan

Alhamdulillah dh 2 mlm aku bersolat taraweh berjemaah di masjid... mlm ni terasa ketenangan itu milik aku (ecewah) moga2 ketenangan ini smpi bila2... amiin...

Malam td aku n housemate ke masjid utk teraweh... tp xramai org.. xpela.. at least kami jd wakil utk jemaah perempuan... mlm ni penuhlah 1 saf... keadaan disini xsama ditempat sendri... tp xnk la bezakan apa2... hrp2nya aku ikhlas melakukan ibadat sepanjang bln ni.. cuma ye lah sejak berada diperantauan ni agk kurang mkn sket... nk msk pn mls... huhu... tp teringin nk mkn itu ini,.. apa daaa

Mls lak rasa nk menaip mlm ni.. xda idea nk bercerita apa2... esok2 la aku sambung..

Salam Ramadhan....



Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan