Tuesday, August 10, 2010

SelamaT BerpuAsa... RamaDhaN KareeM

Tik tok tik tok tanpa kita sedari Ramadhan kembali lg... bulan yg sentiaa ditunggu2 oleh umat Islam seluruh dunia.. bln yg mempunyai 1000 keberkatan di dalamnya... bln yg diseru utk memperbanyakkan ibadat2 sunat..... bln yg ditemui ketenangan yg ssh utk digambarkan.. ya inilah Ramadhan... 

InsyaAllah mlm ni bermulala mlm yg pertama utk taraweh... moga aku dapat melakukan solat sunat yg tiada di bulan2 lain ini... aku amat berharap aku dpt gandakan lagi amalan pd bulan ni... n moga aku makin tabah dlm menabur bakti memberikan ilmu kepada ank2 yg dahagakan ilmu n sedikit nakal itu... w'pun aku akui kdg2 sifat n sikap mereka boleh mendatangkan marah namun kenakalan itulah yg menjadi pengubat penat aku...  moga2 aku bertambah sabar melayani kerenah ank2 didikku... n moga aku terhindar dr melakukan perkara2 yg boleh membatalkan puasa... n harapannya lagi moga ramadhan aku kali ni lebih baik dr yg sebelumnya... 

"Selamat Berpuasa n menjalani Ibadah Tarawih.. moga amalan kita pd bulan ini diterima n diberkati Allah Taala" :)
syukran en.G


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan