Saturday, September 4, 2010

Damainya....

tq mr.G
Penerbangan selama 2 jam 20 minit akhirnya berjaya mendarat di KLIA... alhamdulillah.. akhirnya dpt la aku menjejakkan kakiku ke bumi bertuah tanah tumpah darahku.. flight seterusnya tengahari nti utk ke alor setar.. mmg xsabar nk memeluk ibunda kesayangan.. rindu pdnya meluap2...

*

*

*

*

*

Apa nk wat ni? flight lmbt lg... nmpknya kena mencari port utk zzzz la.. ihiks....


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

diriku said...

selamat pulang perantau..he2

Akunyer said...

ye makasih.. perantau yg xjauh sgt la...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan