Tuesday, September 14, 2010

SepAruh JiwAku PerGi :-(

~~ 9.15 a.m. (Monday)
flew to kl

~~ 12.50 p.m
naik belon ke KK
suppose flight kul 10.20 tp telepas..
waaaaa bengang!!

~~4.00 p.m.
amik cab ke sipitang

~~7.30 p.m.
arrived @ sipitang...
g memenuhkan perut kt KFC dl...
bengang time 2 pn ade.. dh la penat angkut beg...
tmpt duduk aku lak org curi..pastu wat muka xbesalah lak 2..
even dia OKU pn dia kena jgk tgk ada tanda2 tmpt duduk 2 ada org ke x..
mtk maaf pn x... sabar sabar
mls nk gaduh pnjg aku ngalah... angkat beg then g duduk kt meja luar KFC..
meja plak ngok ngek... gerak2 lak time aku mkn...duhh
sabar je la..

~~7.45 p.m.
Housemate smpi... gegas naik MYVI putihnya...
penat xyah ckp la..

~~8.30 p.m.
smpi kt merapok...
smpt nengok tv jap
xsempat kuarkan brg dr beg...
xsempat kemas katil
xsempat tutup lampu..
sedar2 jam kul 5 pg dh..
bgn solat subuh then tido blk...
kul 6 pg td bgn gosok bj dgn kemalasan melanda ati..

org laen masih bercuti aku je dh kena keje... owh betapa pilunya ati
masih teringat umah
masih byk umah sedara yg xziarah lg...
huhu...
mmg separuh jiwa masih di kg
ni pn dh mengira hari nk blk cuti plak ujung thn
cptla masa itu dtg..... indak tertahan lagi... :(


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

diriku said...

jauh nya perjalanan..

Akunyer said...

:) jauh perjalanan luas pandangan....duit melayang pn byk jgk..hik3...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan