Wednesday, September 1, 2010

Duhh failed la plak....

*

*

*

*

*

Finished checking 2nd pre-UPSR test...

The highest mark was 79

The lowest mark was 28

*

*

*

*

Rasa nk kekah sorang2... puas aku ajar masih xnk ikut... nk ikut suka hati jugak jawab especially paper 2... paper 1 mmg xdapat nk tolong.. bila check je paper 2 naik marah pn ada... dh la semalam kepala still pusing2 360 darjah.. nk nangis pn ada jgk... dok tgh sabar je ni.. susah sgt ke nk ikut tips yg aku bg ni? merajuk kang br dorang tau....

B.E.N.G.A.N.G. sgt2... dok tau nk kabar cm ne dh ni....



p/s nk isi borang transfer blk semenanjung jp lg.. yeayy.. suka jgk aa w'pun tau kebarangkalian nk dpt blk 2 tipis... apa yg penting aku usaha... kn?


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

2 geng suka bebel:

diriku said...

he2..kena wt kelas tambahan lg 2..

Akunyer said...

aduyaii... nmpknya cm 2 la... naik migrain cikgu dorang ni... haha.. sabar je la melayan kerenah ank2 ni... :) anyway tq... tp mmg kelas tmbhn dok wat pn...

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan