Thursday, September 16, 2010

Open house...situ sini sinu

kenyang smpi mlm
Blk je srwk open house bersepah2... byk xterkata smpi perut naik pening...
sian perut... asyik masuk kek lapis je dlm mulut...
pastu dihidangkan plak air bergas..duhh sesak perut.. sian dia...

start ari selasa lepas smpi la ari ni aku ukur jln jer..
pas 1 umah ke 1 umah
penat giler
nk naik penimbang pn dh fobia
cm makin bulat je bdn ni dek penangan raya
aduii...
next week nk kena puasa
biar perut rileks dl..
ptg ni ada lg sebuah umah nk kena g
mmg la kenyang smpi mlm
huhu...

mmg best ada mkn2.... tp xbest bila terlalu byk mkn..
bdn rasa xsihat...
melambatkan pergerakan aku yg pantas ni...
pastu mula la mual2 semacam jek...
pastu cpt dpt sakit sbb aku mmg xleh minum air bergas
n org sini mmg suka hidangkan air bergas

apepun aku hargai jemputan dorang ke umah... :)


Syukran jazilan sudi baca... datang lagi ye :)

0 geng suka bebel:

Pemberitahuan

Segala cerita/ post yang terdapat dalam blog ini merangkumi sebahagian kisah hidup saya, orang yang rapat dengan saya dan kisah2 yang dipetik dari pelbagai sumber untuk tatapan bersama. Sekiranya terdapat persamaan dengan mana-mana pelawat blog ini itu adalah secara kebetulan sahaja.... Saya tak paksa orang follow saya tau..tapi kalau ada yang sudi nak follow ribuan terima kasih saya ucapkan